LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מציג תוצאות חיפוש לערך : CIO

10 ימים של טרנספורמציה דיגיטלית ביפן.

מרחוק טוקיו נראית כמו עוד מטרופולין אורבני עמוס, אבל מקרוב הסיפור שונה לחלוטין. טוקיו היא עיר של ניגודים. מצד אחד כמות מרשימה של טכנולוגיה מפוזרת בכל פינה, מן הצד השני ארגונים מאוד מסורתיים ונוקשים שמחפשים את השביל במסע הדיגיטלי. אני רחוק מלהיות מומחה גדול לתרבות היפנית, ובכל זאת להלן נקודת המבט שלי ממסע בן 10 ימים בחברת מנהלי פעילות מועדון סמנכלי הדיגיטל ביפן.

לקריאת המאמר

הדיגיטל כאמצעי לגישור הפערים בין ה CMO ל CIO.

הטכנולוגיה הדיגיטלית עוברת במהרה מניהול הפעילות השוטפת לקדמת הבמה הארגונית והופכת לגורם מבדל ומנוע צמיחה עסקי. קצב השינויים והחידושים הטכנולוגיים מאלצים את מנהלי השיווק ומנהלי מערכות המידע לשתף פעולה ולדחוף יחד את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון.

לקריאת המאמר

סביבת העבודה בארגון הדיגיטלי, 5 תחזיות לשנים הקרובות.

כאשר בוחנים את השינויים שהעידן הדיגיטלי יוצר בסביבה העסקית נהוג להסתכל החוצה על ההשפעה שיש לדיגיטל על הלקוחות החדשים בני דור המילניום. אך מנהלים נבונים יקפידו גם להסתכל פנימה על הסביבה הדיגיטלית בארגון, שכן אותם צעירים בני דור המילניום הם גם אלו שתופסים את עמדות המפתח בארגונים של העידן החדש. הפוסט הבא מבוסס על 5 תחזיות של חברת המחקר גרטנר אודות ההשפעה של הדיגיטל על סביבת העבודה הארגונית.

לקריאת המאמר

יתרונותיהם של "שגרירי הלקוח" בחזית אגף מערכות המידע.

זהו פוסט מיוחד, הוא פונה לשני בעלי תפקידים שונים בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית. עידן בו קצב השינויים הטכנולוגיים מכתיב סדר יום חדש, כזה שמאלץ שתי דמויות בעלות דרכי חשיבה שונים ואף קיצוניים לעבוד יחד ולשתף פעולה. כיצד מעצבים ומאפייניי חויית משתמש יכולים להקפיץ את הערך של אגף מערכות המידע. הפרטים בפוסט...

לקריאת המאמר

10 כללים למנמ"ר בעידן של טרנפורמציה דיגיטלית.

השינוי הדיגיטלי שמתרחש בסביבה העיסקית מציב לא מאט אתגרים בפני סמנכ"ל הטכנולוגיות ומחלקת ה IT. על מנת לשמור על מעמדו, ואף להוביל את הארגון במסע הדיגיטלי עליו לציית למספר כללים שיסייעו לו בתהליך. בפוסט זה נציג 10 כללים לניהול נכון של תהליך הטרנספורמציה על ידי סמנכ"ל הטכנולוגיות.

לקריאת המאמר

יתרונות ה DevOps בעידן הדיגיטלי.

הדרישה הגוברת למוצרים ושירותים דיגיטליים המאופיינים בחווית משתמש ייחודיות וחדשנות טכנולוגית ייצרו תחרות עזה על ליבו של הצרכן החדש. על מנת לעמוד בדרישה הגוברת של המנהלים בארגון לשפר ולעדכן את אותם מוצרים ושירותים דיגטליים, נדרשת מתודולוגיית הפעלה חדשה שתבטיח את אמינות המוצר או השירות ואת יציבות המערכת הטכנולוגית ממנה הוא מופעל בכל פעם שמעדכנים גרסה. בפוסט זה נסקור בקצרה את DevOps ונכיר את היתרונות שהוא מביא לצוותי הפיתוח והתפעול הטכנולוגי.

לקריאת המאמר

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית : סיכום שנת 2014.

שנת 2014 היוותה שנת מפנה בהפיכת חוויית הלקוח ובעקבותיה הטרנספורמציה הדיגיטלית לנושא מהותי באסטרטגיה של ארגונים רבים. השפעת הטכנולוגיה הדיגיטלית והדור החדש של הלקוחות אינה מוגבלת לתעשייה מסויימת או אזור גאוגרפי. בפוסט זה נסקור את המסקנות העיקריות שעלו בסקר שערכה קבוצת Altimeter לסיכום הטרנספורמציה הדיגיטלית בשנה החולפת.

לקריאת המאמר

דרוויניזם בעידן של שינויים דיגיטליים.

שינוי הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. אין זה משנה אם השינוי נעשה מרצון או בלית ברירה, שינוי הוא עניין לא פשוט. היכולת להגיב לשינויים ולייצר חדשנות הפכה חיונית בהצלחה העסקית של כל ארגון. כאשר אנו לא מגיבים לשינוי אנו מסתכנים בכך שהמתחרים שלנו יעשו זאת לפנינו, לעיתים עוד לפני שהבנו שהשינוי נדרש. בפוסט זה נעסוק בהשפעת השינויים הטכנולוגיים על הסביבה העסקית, והדרוויניזם הדיגיטלי שמתרחש לארגונים שלא השכילו לזהות את המגמה הדיגיטלית.

לקריאת המאמר

עשרה כללים ליישום נכון של מערכת קולבורציה ארגונית.

חווית הלקוח היא אחד המניעים העיקריים בטרנספורמציה הדיגיטלית. אך בכדי ליצור חווית לקוח אמיתית וייחודית על הארגון כולו להירתם למשימה. אחד מאבני היסוד של תהליך הטרנספורמציה הוא שיתוף מידע ורישות חברתי פנים ארגוני, אלו מסייעים בקבלת תמונה הוליסטית אודות פעילות הלקוח בערוצים השונים. בפוסט זה הציג את עשרת הכללים ליישום נכון של מערכת קולבורציה פנים ארגונית.

לקריאת המאמר

שלושת המרכיבים בטרנספורמציה הדיגיטלית : חלק שלישי – צוות הטרנספורמציה.

פוסט שלישי ואחרון בסדרה בת שלושה חלקים העוסקת בשלושת המרכיבים העיקריים בטרספורמציה הדיגיטלית. בחלק זה נבדוק כיצד ניתן להניע את תהליך הטרנספרומציה בעזרת צוותי חשיבה או מנהל דיגיטל ראשי.

לקריאת המאמר