LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מגדירים מחדש את חווית הלקוח

סטודיו לעיצוב חווית לקוח

אנו מציבים את האנשים במקום הראשון ומתמקדים בעיצוב, בנייה ומימוש של חוויות המגדירות מחדש את מעורבות המשתמש בעידן דיגיטלי המתפתח ללא הרף

למדו כיצד

מגדירים מחדש את הצעת הערך וחווית הלקוח

בעולם של ימינו בו הכל כמעט אפשרי, ולאור העובדה שחווית לקוח היא הערך שכיום מבדל את המותג מהמתחרים שלו, החשיבות לבניית חווית לקוח מקיפה הופכת לחיונית להישרדותו של הארגון.

במסגרת שירותי הייעוץ שלנו לניהול חווית לקוח מקיפה, אנו עוזרים ללקוחותינו להגדיר מחדש הצעת ערך שתפנה אל קהלי היעד שלהם, ותגדיל את הכנסותיהם באמצעות סגירת הפער בין המותג לציפיות של לקוחותיו.

01

טרנספורמציה של החוויה

אנחנו נותנים בידי ארגונים את הכוח ליישם ולממש שיפור בחווית הלקוח באמצעות תוכנית אסטרטגית מקיפה לעיצוב החוויה. כך אנו מובילים את הארגון לשינוי דרכי הניתוח, ההבנה וההתייחסות שלו ללקוחות.

02

העצמת האמפתיה

אנחנו עוזרים ללקוחותינו לחזק את האמפתיה כאמצעי לפיתוח הבנה מעמיקה יותר של צורכי הלקוחות שלהם. שימוש בנתונים מאפשר לנו לשפר את המוצרים והשירותים, לייעל את השירות ללקוח ולבסס תרבות ארגונית ממוקדת לקוח.

מיפוי המסע מלקוח למשתמש

מאסטרטגיה למימוש, אנו נספק לכם מיפוי מלא של כל החוויות במסע הלקוח למסע המשתמש. באמצעות ויזואליזציה של האינטראקציות, הפעולות והרגשות של המשתמשים, אנו עוזרים ללקוחותינו להבין טוב יותר את הצרכים של הלקוחות שלהם, מתוך הרחבה ופיתוח מסעות לקוח שישדרגו את הפלטפורמות והנכסים הדיגיטליים.

03
04

אופטימיזציה של נקודות המגע

בסדנא זו נבצע תהליך של אופטימיזציה ל-נקודות המגע השונות ונסייע לזהות את הרגעים הקריטיים ביותר במסע הלקוח מתוך מטרה לעמוד בציפיה ובהתחייבויות שלנו לספק לו חוויה אופטימלית בכל נגיעה.

05

עיצוב שירות

באמצעות שירותי עיצוב חווית השירות אנו מסייעים לעובדים להתחבר לערך שהם יוצרים ללקוחות שלהם. התהליך מסייע לכנס יחד צוותים מתחומים שונים, ומשמש כתוכנית מתאר למצוינות בשירות.

06

אסטרטגיית פרסונליזציה

פרסונליזציה היא אמצעי רב עוצמה לתקשר באמפתיה עם הלקוחות ולהתאים את הצעת הערך לצרכים הספציפיים שלהם. אסטרטגיית הפרסונליזציה שלנו מאפשרת ללקוחותינו לזהות סגמנטים שונים של לקוחות בעלי העדפות וצרכים שונים, ולשפר את הצעת הערך שניתנת להם באמצעות פיתוח חוויות הממוקדות באותם סגמנטים ספציפיים.

סדנאות אמפתיה – חווית לקוח

העצימו את האמפתיה ללקוחות שלכם

סדנת עיצוב פרסונות וסגמנטים

בסדנת הפרסונות והסגמנטים נעצב פרסונות (טיפוסי אישיות), שיעזרו לצוותי השיווק, העיצוב והמוצר לגלות יותר אמפתיה ללקוח היעד, להבין טוב יותר את השאיפות, היעדים וההתנהגות הצפויה שלו.

1-25
משתתפים
6-8
שעות
מתחילים
רמת קושי
6
גיליונות עבודה

סדנת אמפתיה ויצירת ערך

סדנת מיפוי האמפתיה עוזרת לנו לחשוף ולהבין את המימד הרגשי והמנטלי של הלקוח. הכניסה לראשו של הלקוח היא מיומנות שימושית, אשר מאפשרת לנו להכניס ממד נוסף לתהליך התכנון והעיצוב של הצעת הערך וכך לעמוד בציפיות הלקוח.

1-25
משתתפים
4-5
שעות
בינוני
רמת קושי
3
גיליונות עבודה

סדנת קולו של הלקוח

סדנת קולו של הלקוח כפי ששמה מרמז מסייעת לנו בתכנון סקרים ומשובים במסע הלקוח. הסדנה תאפשר לצוות שלכם לגבש תוכנית הקשבה לקולו של הלקוח (VOC ‏– Voice of the Customer) במטרה לחשוף תובנות ממקור ראשון וכך לייצר תוכניות לשיפור הפעילות ומתן מענה בזמן אמת.

1-15
משתתפים
7-8
שעות
מתקדמים
רמת קושי
4
גיליונות עבודה

סדנאות לניתוח חווית לקוח

הבינו לעומק את הלקוחות שלכם

סדנת מיפוי מסע לקוח קיים ועתידי

בסדנאות אלה נתמקד במיפוי המסע מנקודת מבטו של הלקוח לאור אחד (או יותר) מהמודלים התפעוליים שלכם. נחקור את הפערים בנקודות המגע ונזהה הזדמנויות חדשות להגדלת הערך ללקוח כאמצעי להגדלת ההיתרון התחרותי ואפשרויות הצמיחה שלכם. כמו כן נחקור הזדמנויות עתידיות לשיפור המסע והחוויה של הלקוח.

1-25
משתתפים
4-6
שעות
בינוני
רמת קושי
2
גיליונות עבודה

סדנת חווית לקוח מקיפה

מהפגישה הראשונה עם המותג ועד לשירות שיוצר נאמנות – סדנה זו תעזור לכם למפות את מסע חווית הלקוח עם ארגונכם. במהלך הסדנה תלמדו לזהות את נקודות המגע הקריטיות במסע, אותן נקודות שייבנו או יפגעו בחווית הלקוח ונאמנותו, תחשפו את רגעי האמת שלכם ותזהו את רגעי השירות החשובים ביותר.

1-15
משתתפים
8-12
שעות
מתקדמים
רמת קושי
2
גיליונות עבודה

סדנאות אופטימיזציה של חווית לקוח

שיפור ביצירה והעברת הערך ללקוח

אופטימיזציה של נקודות המגע

בימנו מספר נקודות המגע של המותג עם לקוחותיו גבוה בהרבה בהשוואה לטרום עידן האינטרנט. ובכל שנה מתווספות למסע הלקוח נגיעות דיגיטליות חדשות. בסדנא זו נבצע תהליך של אופטימיזציה ל-נקודות המגע הושונת ונסייע לזהות את הרגעים הקריטיים ביותר במסע הלקוח מתוך מטרה לעמוד בציפיה ובהתחייבויות שלנו לספק לו חוויה אופטימלית בכל נגיעה.

1-25
משתתפים
2-4
שעות
מתחילים
רמת קושי
2
גיליונות עבודה

סדנת עיצוב השירות

בסדנת עיצוב חווית השירות אנו מסייעים לעובדים להתחבר לערך שהם יוצרים ללקוחות שלהם. התהליך מסייע לכנס יחד צוותים מתחומים שונים, ומשמש כתוכנית מתאר לתוכנית מצוינות בשירות.

1-15
משתתפים
8-12
שעות
מתקדמים
רמת קושי
6
גיליונות עבודה

סדנת מעורבות והעברת הערך

תכנון המעורבות והעברת הערך ללקוח הוא אלמנט קריטי בהצלחתה של אסטרטגיית חווית הלקוח. בסדנה זו נתווה את הדרך שבה המותג יוצר ומספק ערך ללקוחותיו, נגלה מה לקוחות חושבים, מרגישים וכיצד הם מבצעים את האינטראקציות שלהם עם הארגון. נחקור הזדמנויות להגדיל את המעורבות והנאמנות של הלקוחות באמצעות שילוב מיקוד הערכים שאנו יוצרים עם המוצרים והשירותים שלנו.

1-20
משתתפים
5-8
שעות
מתקדמים
רמת קושי
3
גיליונות עבודה